You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
زوده نرو
هنوز که نیومده
فعلا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
باشه....
من نیم ساعتی برم بیام
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
فک نکنم همشون بیکار باشن
خب ازدواج کنی...شهر خودتون میمونی نمیفرستنت که جای دیگه...همونجا میتونی کارم بکنی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: خوب بلدی فرار کنیا
خب برو مگه اینهمه آدم میرن چی میشه؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اون که بله
تازه سربازیم نرفتی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب داشته باشن
شاید شرایطشو داشتن که بهشون زن دادن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
الان کوچولویی بهت زن نمیدن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
عه یه ماه چیه......دو سه سال باید صب کنی...یه ذره بزرگ شی بعد
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
بابا هنوز بچه ای....بذار یه کم بزرگ شی بعد
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: پس حالت خوب نیس
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
بنظرت زمستون گذشته یا مونده؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:
من زمستونیم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
علیک سلام پاییزی:D
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
"قصـــــه ی"
اصحاب کهف درست بود ...
اما اینـــــــجا
حتی اگر یک روز بخوابی از یاد همه خواهی رفت.....
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلام...خواهش میکنم:redface::gol:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
تقدیم به شما
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
من برم...فعلا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:cry: یکیش موند
- بهار00
- ارسال پروفایل