منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
گفتگوهای تنهایی
"خوش به حالت آسمان بغضت که می شکند همه خوشحال می شوند بغض من که می شکند همه می گویند:چته باز؟!
بهار00
ارسال #6,511
Dec 7, 2014
تالار:
ادبیات
گفتگوهای تنهایی
"چه فرقی دارد ، پشت میله ها باشی یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن ، وقتی که آرزوهایت در حبس باشند .
بهار00
ارسال #6,510
Dec 7, 2014
تالار:
ادبیات
:razz:عه پس چرا گفتی تا شب میمونی هاااااااا؟؟؟ بااااااااااای
:razz:عه پس چرا گفتی تا شب میمونی هاااااااا؟؟؟ بااااااااااای
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:biggrin: چی میشد منم یه نقطه از اعتماد به نفس تورو داشتم؟؟؟؟؟!!!!!!!
:biggrin: چی میشد منم یه نقطه از اعتماد به نفس تورو داشتم؟؟؟؟؟!!!!!!!
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:biggrin: مگه چیکار کردی که دیدت بزنن؟؟
:biggrin: مگه چیکار کردی که دیدت بزنن؟؟
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
یه شخصیت سیاسی خب مهم شدی دیگه
یه شخصیت سیاسی خب مهم شدی دیگه
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:biggrin:خوشم میاد نه نمیاری البته اینم خودش یه جور سیاسته
:biggrin:خوشم میاد نه نمیاری البته اینم خودش یه جور سیاسته
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:w20: اگه خیلی بیشتره که تا صبح فردا بشین
:w20: اگه خیلی بیشتره که تا صبح فردا بشین
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
یعنی اینقده مهمه آشتی کردنه من که بخای تا شب بشینی؟؟
یعنی اینقده مهمه آشتی کردنه من که بخای تا شب بشینی؟؟
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:biggrin: چرا بخاطر من؟؟؟ مگه من کیم؟؟
:biggrin: چرا بخاطر من؟؟؟ مگه من کیم؟؟
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
شاید اره ولی باید تا 12 شب بشینی همینجا عکس بدیاااا میتونی؟؟؟
شاید اره ولی باید تا 12 شب بشینی همینجا عکس بدیاااا میتونی؟؟؟
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
خب پس تا شب بشین همینجااا عکس بده هر 5 دقیقه یه عکس
خب پس تا شب بشین همینجااا عکس بده هر 5 دقیقه یه عکس
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
ممنون...ولی من با این چیزا آشتی نمیکنماااا:razz:
ممنون...ولی من با این چیزا آشتی نمیکنماااا:razz:
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:razz: خب نخواد
:razz: خب نخواد
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:razz: اصن من قهرمممممممم
:razz: اصن من قهرمممممممم
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:razz: به من نگوووووووووو کچل....میام میزنمتااااااااا
:razz: به من نگوووووووووو کچل....میام میزنمتااااااااا
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
:D سلام علیکم
:D سلام علیکم
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
نمیدونم چرا!!!!! من دیگه باید برم....فعلا
نمیدونم چرا!!!!! من دیگه باید برم....فعلا
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
خب پس باید درآد دیگه باااااااااااای
خب پس باید درآد دیگه باااااااااااای
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
بله همینطوره مواظبم خواهش میکنم
بله همینطوره مواظبم خواهش میکنم
بهار00
ارسال پروفایل
Dec 7, 2014
قبلی
1
2
3
4
5
6
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
4 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا