You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
دارم درستش میکنم...فردا باید تحویل بدم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
چه بدونم:cry:نخنددددددددددددد:cry:
زیر بنای یه فضا کم اومده مجبورم کل پلانو بزرگ کنم......نمیدونم چرا تا حالا نفهمیدم اینووووووو
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
باشه...
چند هفتس دارم رو یه نقشه کار میکنم تازه الان فهمیدم اندازش اشتباهه:cry::cry:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:cry::cry::cry::cry:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
بالاخره که باید بری
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
باشه...بای
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
من میگم
اصلا به من چه برو بخون:razz:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
مجبور چرا؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
شده دیگه
همش که در حال کشفی:D
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نمیدونم خودت میدونی...ولی بنظرم بعد کارشناسی دیگه ارزش نداره آدم بخونه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:surprised: همینطوری...نرفتی هنوز؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
برا چی اومده؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:D خب پس حقتونه بترکن
الان نمیدونم چند شده!!!
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:surprised: خب یکم مهربون تر برخورد کنین باهاشون
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:eek: باااااااای
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
مگه با سیستما کشتی میگیری که میترکن؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
همه لپتابا فارسی دارن برو از کنترل پنل زبان کیبورد رو عوض کن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
به کی؟؟؟
خب بگو ببینم چی کشف کردی؟؟؟
خب ایشالا از این به بعد میبینیم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: اگه اینطوریه همه دوست دارن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
یعنی چی فارسی نداری؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل