احساس تنهایی که کنی همه چی به هم میریزه .. یکی از درون داره خفت میکنه..
فقط خودت میمونی و خودت..
دلت از عالم و آدم میگیره..
آرزوهات رنگ می بازن و جلو چشمات آروم آروم محو
میشن..
اسمش اینه که بیست تا دوست داری چهل تا آشنا داری
پنجاه تا فامیل داری ولی وقتی احساس تنهایی کنی
واقعا فقط خودت میمونی...