نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    سلام داداش محسن گفتم یه عرض ارادت کنم .

    سلام داداش محسن گفتم یه عرض ارادت کنم .
  2. mehrdad2012

    چیدمان دکوراسیون و طرحش .

    چیدمان دکوراسیون و طرحش .
  3. mehrdad2012

    می دونم اجی . خوب می تونی تو چیدمان کمکم کنی ؟؟؟؟

    می دونم اجی . خوب می تونی تو چیدمان کمکم کنی ؟؟؟؟
  4. mehrdad2012

    عجب خونسردی هستی تو

    اجی یکم از نظر مخ تعطیله . جرات نیست .
  5. mehrdad2012

    :biggrin::biggrin: آشتی هستم اجی . آجی اگه این کاری که تو میگی را بکنم شب ها خواب بازی شطرنج...

    :biggrin::biggrin: آشتی هستم اجی . آجی اگه این کاری که تو میگی را بکنم شب ها خواب بازی شطرنج را می بینم . :confused:
  6. mehrdad2012

    کاریکاتور تجدید فراش

    خداراشکر که نیستی اجی . اگر نه الان به جای اینکه کاریکاتور تجدید فراشش را بزنم باید اغلامیه فوتش را میزدم .
  7. mehrdad2012

    ببخشید اجی قطع شدم . واقعا اصفهانی ها خسیس نیستن . نمی دونم چرا این خصلت را به ماها نسبت میدن .

    ببخشید اجی قطع شدم . واقعا اصفهانی ها خسیس نیستن . نمی دونم چرا این خصلت را به ماها نسبت میدن .
  8. mehrdad2012

    انشا... اره باید همه دعا کنن.

    انشا... اره باید همه دعا کنن.
  9. mehrdad2012

    آره یک ماه پیش حدود یه هفته رامسر بودیم همین اوضاع را داشتیم .

    آره یک ماه پیش حدود یه هفته رامسر بودیم همین اوضاع را داشتیم .
  10. mehrdad2012

    وقتی مجری هم جوگیر می شود

    :biggrin: . خو راست میگی
  11. mehrdad2012

    Mouse مــــــردم آزار !!!!!!!

    مرسسی آجی خیلی باحال بود . ببخشید بازم تشکر ندارم .
  12. mehrdad2012

    خدا لطف کنه امسال بارندگی اصفهان خوب باشه .

    خدا لطف کنه امسال بارندگی اصفهان خوب باشه .
  13. mehrdad2012

    بله داداش اوضاع خیلی خرابه خدا رحم کنه امسال بارندگی زیاد باشه و خبران بشه و اصفهان به زایینده...

    بله داداش اوضاع خیلی خرابه خدا رحم کنه امسال بارندگی زیاد باشه و خبران بشه و اصفهان به زایینده رودش زیباست . تازه به دلیل انقباض خااک زیر پی سی وسه پل ترک داخل ایجاد شده .
  14. mehrdad2012

    واقعا من که از هوای شرجی متنفرم .

    واقعا من که از هوای شرجی متنفرم .
  15. mehrdad2012

    وقتی مجری هم جوگیر می شود

    واسه چی ؟؟؟؟
  16. mehrdad2012

    عجب خونسردی هستی تو

    :biggrin:
  17. mehrdad2012

    آره به گفته ی کارشناس ها اصفهان با این وضعیت تا چند سال دیگه کاملا جز نقاط بیابانی میشه...

    آره به گفته ی کارشناس ها اصفهان با این وضعیت تا چند سال دیگه کاملا جز نقاط بیابانی میشه :cry::crying:
  18. mehrdad2012

    انشاا.. موفق باشه . و همیچنین شما . بوشهر الان هوا چه طوره ؟؟؟؟؟ حتما بالای 50 درجه هستش .

    انشاا.. موفق باشه . و همیچنین شما . بوشهر الان هوا چه طوره ؟؟؟؟؟ حتما بالای 50 درجه هستش .
  19. mehrdad2012

    عرض ارادت به سبک لوتی ها

    قابلی نداشت .
  20. mehrdad2012

    عرض ارادت به سبک لوتی ها

    آره می دونم اجی من که چیزی نگفتم .
بالا