سلام اجی خوبی؟؟؟
من از ای دی اس ال شرکت parsonline استفاده می کنم خیلی هم راضی هستم . به نظر منم ای دی اس ال مخابرات کارایش پایین هستش و سرعتش هم جالب نیست اما قیمتش پایینه اما اگر نظر منا می خوای از شرکت های معتبر مثل همین شرکت یا شاتل بگیری خیلی بهتره خدا راشکر من که اشکالی ندیدم .