نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    آجی اومد اینم اجی الناز ما بیا تو پروفم هستش .

    آجی اومد اینم اجی الناز ما بیا تو پروفم هستش .
  2. mehrdad2012

    :biggrin: . از دست تو اجی . با اینکه خسته هستم اما هر موقع میام باشگاه و تو هستی انگار نه انگار...

    :biggrin: . از دست تو اجی . با اینکه خسته هستم اما هر موقع میام باشگاه و تو هستی انگار نه انگار خسته بودم .
  3. mehrdad2012

    :biggrin: . مواظب باش نخوری زمین اجی .

    :biggrin: . مواظب باش نخوری زمین اجی .
  4. mehrdad2012

    آره واقعا دختر خوبی هستش . گفتم که مثل خودت خانمه اجی .

    آره واقعا دختر خوبی هستش . گفتم که مثل خودت خانمه اجی .
  5. mehrdad2012

    :biggrin: . حالا بذار بیاد معرفیش می کنم . مثل خودت خانم و مهربونه .

    :biggrin: . حالا بذار بیاد معرفیش می کنم . مثل خودت خانم و مهربونه .
  6. mehrdad2012

    خدانکنه اجی . بعد که اومد حتما بهت معرفیش می کنم جاش تو لیست دوستات خالیه .

    خدانکنه اجی . بعد که اومد حتما بهت معرفیش می کنم جاش تو لیست دوستات خالیه .
  7. mehrdad2012

    اجی دلم واسه آجیم تنگ شده بود

    اجی دلم واسه آجیم تنگ شده بود
  8. mehrdad2012

    چه هندونه ایی ؟؟؟؟ راستش را گفتم . خبر خوب اینه که اجی الناز ارشد دانشگاه تهران قبول شد .

    چه هندونه ایی ؟؟؟؟ راستش را گفتم . خبر خوب اینه که اجی الناز ارشد دانشگاه تهران قبول شد .
  9. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  10. mehrdad2012

    خواهش قابلی نداشت .

    خواهش قابلی نداشت .
  11. mehrdad2012

    مرسی آجی شکر خوبم باید بگم عالی هستم :w14::w31: چون امروز هم خبر خوب بهم دادن هم انتخاب واحدم...

    مرسی آجی شکر خوبم باید بگم عالی هستم :w14::w31: چون امروز هم خبر خوب بهم دادن هم انتخاب واحدم همونی شد که می خواستم ( خدایا شکر ) هم آجی فاطمه هستش .
  12. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  13. mehrdad2012

    مرسی اجی گلم . :gol::gol:

    مرسی اجی گلم . :gol::gol:
  14. mehrdad2012

    ناراحتم به خاطر اینکه چرا درس پروژه راه ارائه نشد.

    ناراحتم به خاطر اینکه چرا درس پروژه راه ارائه نشد.
  15. mehrdad2012

    سلام سلام . خوبی آجی ؟؟؟؟

    سلام سلام . خوبی آجی ؟؟؟؟
  16. mehrdad2012

    وای اجی عالیه خداراشکر .:w33: خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی . باید شرینی بدیا ...

    وای اجی عالیه خداراشکر .:w33: خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی . باید شرینی بدیا . :w14::w31::w40: اومدی یه تایپیک می زنم به مناسبت قبولیت . واقعا خیلی خوشحال شدم خیلی . آفرین اجی آفرین به اجی خودم . معلومه آجی خودم هستی .
  17. mehrdad2012

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین

    از من این شد .
  18. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  19. mehrdad2012

    راشتس از یه لحاظ خوشحالم از یه لحاظ ناراحت

    راشتس از یه لحاظ خوشحالم از یه لحاظ ناراحت
  20. mehrdad2012

    مرسی آجی . فردا انتخاب واحدم هستش کیانی هم ارائه نکرده .

    مرسی آجی . فردا انتخاب واحدم هستش کیانی هم ارائه نکرده .
بالا