نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    تو خودت گفتی تهران هستم :confused:

    تو خودت گفتی تهران هستم :confused:
  2. mehrdad2012

    خواهش داداش . به دلیل خشکسالی و اینکه واسه تامین اب اصفهان و دو استان دیگه که اصفهان آبشون را میده .

    خواهش داداش . به دلیل خشکسالی و اینکه واسه تامین اب اصفهان و دو استان دیگه که اصفهان آبشون را میده .
  3. mehrdad2012

    خو پس کدوم بیابون را میگی ؟؟؟؟؟؟:confused:

    خو پس کدوم بیابون را میگی ؟؟؟؟؟؟:confused:
  4. mehrdad2012

    کجای تهران بیابونه ؟؟؟

    کجای تهران بیابونه ؟؟؟
  5. mehrdad2012

    بیخیال اجی فعلا که داره به بیابان می پیونده

    بیخیال اجی فعلا که داره به بیابان می پیونده
  6. mehrdad2012

    من که چیزی نگفتم . مگه دروغ میگیم ؟؟؟؟

    من که چیزی نگفتم . مگه دروغ میگیم ؟؟؟؟
  7. mehrdad2012

    مرسی داداش گلم . اما الان داره بر اثر خکسالی به بیابان تبدیل میشه

    مرسی داداش گلم . اما الان داره بر اثر خکسالی به بیابان تبدیل میشه
  8. mehrdad2012

    :biggrin: خسته نباشی :biggrin:

    :biggrin: خسته نباشی :biggrin:
  9. mehrdad2012

    >امتحان شفاهی فیزیک در دانشگاه

    عالی بود اجی واقعا هزارتا تشکر کمه . :biggrin::biggrin:
  10. mehrdad2012

    نه اجی و در شمال و جنوب ضلع کوچکم میشه و در شرق و غرب ضلع بزرگم

    نه اجی و در شمال و جنوب ضلع کوچکم میشه و در شرق و غرب ضلع بزرگم
  11. mehrdad2012

    آجی اشتباه گفتم در شرق دارم و یکی در جنوب . چر اآجی پنجره ی که درشرق دارم نزدیک ضلع شمالی...

    آجی اشتباه گفتم در شرق دارم و یکی در جنوب . چر اآجی پنجره ی که درشرق دارم نزدیک ضلع شمالی اتاقم هستش و فقط اون قسمت را تور دهی میکنه و پنجره ایی که در جنوب دارم تا حدودی نور دهیش کمه به همین دلیل وسط اتاقم نورش کم هستش . اما در کل خوبه چون نوری که دارم از صبح هستش تا ساعت 3 نور داره و اونی که...
  12. mehrdad2012

    واقعا باید مردم خودشون بیان اصفهان ببین و قضاوت کنن نمی دونم چرا تو دهن مردم افتاده اصفهانی ها...

    واقعا باید مردم خودشون بیان اصفهان ببین و قضاوت کنن نمی دونم چرا تو دهن مردم افتاده اصفهانی ها خسیس هستن .
  13. mehrdad2012

    در جنوب یکی و در غرب هم یکی دارم . اما بازم نورش کم هستش .

    در جنوب یکی و در غرب هم یکی دارم . اما بازم نورش کم هستش .
  14. mehrdad2012

    آره نیشابور را شنیدم تعریفش را .

    آره نیشابور را شنیدم تعریفش را .
  15. mehrdad2012

    مرسی اجی . خودم هم چند تا طرح و عکس تو ذهنم هست اما میخوام تک باشه .

    مرسی اجی . خودم هم چند تا طرح و عکس تو ذهنم هست اما میخوام تک باشه .
  16. mehrdad2012

    اره داداش می دونم نیشابور نیومدم تا حالا .

    اره داداش می دونم نیشابور نیومدم تا حالا .
  17. mehrdad2012

    اون ابعاد کتابخانه بود اجی طواش 3 متر و ضخامتش 70 سانتی متر . ابعاد اتاقم 7 در 3.08 هستش

    اون ابعاد کتابخانه بود اجی طواش 3 متر و ضخامتش 70 سانتی متر . ابعاد اتاقم 7 در 3.08 هستش
  18. mehrdad2012

    واقعا نمی دونی ؟؟؟؟؟ یه نگاه تو پروفم معرفی من بنداز

    واقعا نمی دونی ؟؟؟؟؟ یه نگاه تو پروفم معرفی من بنداز
  19. mehrdad2012

    اول حدود 3 در 70 یه کتابخانه میخوام طرح بدم . یه میز مطالعه هستش یه میز کامپیوتر . یه تردمیل ، و...

    اول حدود 3 در 70 یه کتابخانه میخوام طرح بدم . یه میز مطالعه هستش یه میز کامپیوتر . یه تردمیل ، و یه کمد لباس و چوب لباسی و...... می خوام تو هم نظر بدی
  20. mehrdad2012

    شکر خوبم داداش شما خوبی ؟؟؟؟ دشمنت شرمنده

    شکر خوبم داداش شما خوبی ؟؟؟؟ دشمنت شرمنده
بالا