خوب البته من سال 52 نبودم و نمیدونم واقعا چه اتفاقاتی افتاده ، اما اینکه فردای همون روز بازیکن بره تیم رقیب یه جورایی مشکوکه ، البته از طرفی هم شنیدم تو همون بازی دست جواد الله وردی تو نیمه دوم میشکنه ، یا چیزای دیگه ....
هر چند واقعیت اینه که بزرگترین افتخار تاریخ باشگاه پرسپولیس همین برد بوده...