این کیروشم گند زده به لیگ، زرت و زرت تعطیل میشه، تو کجا 2 هفته لیگ رو تعطیل میکنن واسه یه بازی ملی؟؟ بعدشم که بازی برگزار میشه 3 روز بعد تیمهایی که ملی پوش دارن باید تو لیگ بازی کنن ، نا هماهنگی و خستگی میمونه واسه تیمها
یادم میاد پارسال هفته سوم و چهارم لیگ که استقلال 1-0 فجر رو تو تهران برد و...