نتایح جستجو

  1. G

    من الان باید برم بعدا میام جوابمو بدید ، ممنون میشم

    من الان باید برم بعدا میام جوابمو بدید ، ممنون میشم
  2. G

    شما افجدی هستی؟؟

    شما افجدی هستی؟؟
  3. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    خدا پشت و پناهش خیلی وقتا باعث خوشحالیمون شد دمش گرم
  4. G

    چاکرتم علی

    چاکرتم علی
  5. G

    سلام دوست خوبم دستت درد نکنه ممنون

    سلام دوست خوبم دستت درد نکنه ممنون
  6. G

    سلام داداش ما که هستیم ف زیر سایه شما پاتو باند کنی منم میبینی

    سلام داداش ما که هستیم ف زیر سایه شما پاتو باند کنی منم میبینی
  7. G

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    پس من دیگه نمیام :D
  8. G

    آزاد ۹۱

    از نظر اونا هر چی بگن بقیه باید بگن چشم ، همین شما ببخشید اگه معتاد میشدید عمرا میومدا بگن چرا داری معتاد میشی؟ حالا تلاشتو کن و انتخاب رشته هم کن ، بشینی که حقتو بخورن؟؟ بعدش میگی حداقل تلاشمو کردم و نشد نمیدونم چرا واحدهایی مثل نجف آباد و علوم تحقیقات تهران توو این لیست ساخت نیستن ، در حالی...
  9. G

    آزاد ۹۱

    خانم ها هم حتما انتخاب رشته کنن و به این وضعیت اعتراض کنن و زنگ بزنن به دانشگاه مسخره بازیشون تمومی نداره که
  10. G

    کلوپ آبیدلان.

    خواهش میکنم آره یکم خلوت شده جهان پهلوان کمتر میاد مجید و دراگون اصلا نمیان محسن کم پست میذاره اسپارتاکوس غیبش زده امالیا و نرگس و حامد و oil boy ، عقرب خاتون ،رضا داوودی ، نسرین ، ,و y .. or ..zو just mechanic , sarina و smooth criminalکم کارن scream و و apadana و یعقوب خوبن و میان
  11. G

    کلوپ آبیدلان.

    اوه اوه ببین کی اینجاست؟؟ ایول بابا دیگه نا امید شده بودیم خوبی دوست قدیمی؟؟
  12. G

    فراخوانی به بازی شطرنج

    تو سایت اولی عضو شدم اسم کاربریم هم aaseman خوب حالا باید چیکار کنم؟
  13. G

    فراخوانی به بازی شطرنج

    فقط نرم افزارش رو دانلود کردم ، مگه اول نباید نرم افزار رو دانلود کرد؟؟ سایت آخری هنوز عضوش نشدم ، تا فردا سعی میکنم ردیفش کنم که یه شطرنج بزنیم
  14. G

    فراخوانی به بازی شطرنج

    نرم افزارش رو دانلود کردم و بزودی عضو میشم ، یکم اگه طول میکشه بخاطر اینه که من موتورم با ذغال سنگ کار میکنه
  15. G

    سایر اخبار و رویداد های بسكتبالی

    ایول ایران 53 -51 ژاپن رو برد و قهرمان شد و سهمیه ورود به جام ملتهای آسیا رو از الان گرفت صمد نیکخواه بهرامی هم به عنوان بهترین و ارزشمند ترین بازیکن بازیها انتخاب شد ، دمش گرم
  16. G

    کلوپ آبیدلان.

    بی نکونام احتمالا آره اما با حمودی رو نمیدونم اگه طفلک یاد بگیره سانتر کنه خوبه نمیدونم چرا دیگه خسرو هم مثل قبل سانتر نمیکنه یه زمانی با همین قلعه نویی تو چپ و راست بهترین عملکرد رو داشتیم و بهترین سانترها رو اما الان نه همین بازی میثم حسینی تو 2-3 تا موقعیت سانتر خیلی نا امید کننده بود فصل...
  17. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    هان ؟ پس چه عکسایی میخوای ؟؟ باید بخاطر افکار پلیدت یه اخطار بگیری
  18. G

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    سلام ، خوبی؟ چه خبر؟ چیکار به استقلال داری تو؟؟ جباری از استقلال بالاتر و بزرگتر نبود ، از مظلومی و فتح الله زاده بزرگتر بود در ضمن رویانیان گفته روحم از کنار گذاشتن کریمی بی خبر بوده تو تمام سالهای گذشته بازیکنی نبوده که درست و حسابی خداحافظی کنه و بره ، کاش فرهنگ درست خداحافظی از فوتبال تو...
  19. G

    کلوپ آبیدلان.

    بد بازی کردیم ، نه؟ آره ساموئل هم بد بود ، اما نکونام ، توزی و تقریبا اکبرپور و برهانی هم تو نیمه اول بد بودن ، نبودن؟ کاش قلعه نویی استقلال بی نکونام رو هم تست کنه
  20. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    با آرزوی خوشبختیش .. اونی که با همه عکس گرفته کیه؟؟
بالا