چرا نمیشه پست داد؟
اینم به زور فرستدادم
بد بودیم و بد باختیم
نبود توزی و جانواریو تاثیر زیادی گذاشت
منوچهری خیلی ضعیف بود همه توپها رو لو میداد، همینطور میداوودی که توپی البته بهش نرسید ، پاسهای اشتباه خیلی زیاد
تو وسط زمین ساموئل تنها بود و کمکی نمیشد بهش ، بائو هم خوب نبود
حمودی و حیدری که کلا...