خیلی قشنگه...کاش هنوزم از این آدما پیدا بشن...یا انقدر تعدادشون زیاد بشه که اینجور کارت عروسیا مایه ی تعجبمون نشه!!اصلش همینه،شروع یه زندگی باید ساده و معنوی باشه که با سادگی و معنویت هم ادامه پیدا کنه!الان انقدر شروع یه پیوند پیچیده شده که میشه حدس زد زندگی قراره چقدر پیچیده بشه...از همین...