الان چند نفر داریم که اینجوری دل به دریای بی خیالی دنیا و خوشی های زود گذرش بزنن؟!!
این شهید نابغه ی زمان خودش بود و از زرق و برق زندگی غربی واسه مملکتش چشم پوشید...ولی الان آدماییو دور و برمون میبینیم که واقعا از هیچ لحاظی هم مایه ی افتخار نیستن ولی با ادعای اینکه اینجا تحویلشون نمیگیرن در به...