-بیشتر مواقع اینم!!پایین...
خیلی ها آرزوهای زیادی دارند و هیچ تلاشی برای رسیدن به آنها نمی کنند و فقط منتظر می نشینند تا فرشته آرزوها به سراغشان بیاید!!!
-بعضی وقتام با لطف خدا...این پایینیم!
خیلی ها هم آرزوهای زیادی دارند و با کمی تلاش به آنها می رسند!!
اما لذت زیادیم میبرم!!چون میفهمم...