نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تو كه آهسته ميخواني قنوت گريه هايت را ميان ربناي سبز دستانت دعايم كن شب همگي خوش
  2. E

    سلام سال نو شما هم مبارك .اميدوارم سال خوبي داشته باشيد.

    سلام سال نو شما هم مبارك .اميدوارم سال خوبي داشته باشيد.
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چطور افسون جون عاشق شدي؟؟؟؟
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    شبت بخير خواباي خوب ببيني
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    راستي توجه توجه : من يه تاپيك تو تالار گفتگو آزاد گذاشتم در مورد دوستي ميدونم موضوش خيلي چرت ولي تا بعد عيد ميخوام اگه مطلبي داشتين لطف كنيد واسم بفرستيد
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خب هنوز كه نرفتيم نكنه خودت قصد رفتن داري؟
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون از راهنماييد آقا افشين .ولي انصافا راست گفتي
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    قبر واقعي ما در خاك نيست بلكه در قلب كساني است كه فراموشمان ميكنند يعني چي ؟:mad:باز كه من تنها موندم :cry:
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    شادي جون ديگه نگو دردامو تازه كردي :(
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    باشه تسليم جدي نگير تو جمع نگفتم ضايع نشي من از صبح تو سايتم هر وقت ميومدم تو تالار همتون آف بودين :D
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    هي بد نيستم البته به خوبي شما نميرسم:D
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چه عجب سمانه خانمم پيداش شد .عزيز از صبح نبودي؟
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خب برا اوني كه نوشته منو تحويل نميگيرين ديگه. راستي دستت درد نكنه به افسون گفتم جورش كرد
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يه بار به همه سلام دادم اما اين يكي مخصوص تو سلام
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام به همگي انگار كم كم داريد ميايد
  16. E

    تست خود شناسی زیگموند فروید

    با صحتش كاري ندارم ولي در كل جالب بود 2 1 3 5 4
  17. E

    ...:: مزیت های زن شدن ::...< تکراری نیست>

    به قول خودت پسرا ميرن سربازي آدم ميشن ولي اين يادت رفت بگي دخترا سربازي نميرن چون از اول آدم بودن
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بسته ديگه اشكمو درآوردي از بيكاري هي داري شكلك ميزاري
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تو خيالت جمع باشه دق نميكني؟؟؟
  20. E

    دوستي....از پيچ دوم ......

    ممنونم عزيزم .موضوع فرهنگي دانشكده هست اگه بتوني كمك كني ممنون ميشم .راستي از كجا ميتونم منتقل كنم گفتگوي آزاد
بالا