نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام خوش اومدي راست ميگه بچه كجايي ؟
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    شكمو ووووووووووووووووووووووووووووو
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يه سلام گرم بعد از ظهري. البته اينجا داره برف و بارون مياد
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بازم تشكر انگاري اينجا همه پيشكسوتن الا من:biggrin:
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بابا ايول .ولي من كه فعلا تنهام پس فقط واسه خودم وقتي دوستم اومد به خودش يكي ديگه بده
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون اگه ميدونستيم اينجوري استقبال گرمي داريد زودتر ميومديم
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    باشه شرمنده سعي ميكنم تكرار نشه البته گفتم فقط سعي ميكنم
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من خودم تازه واردم نيومده يكي روهم با خودم آوردم اسم اونم سمانه است .ولي فكر كنم تنبلي كرده نيومده
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه با تو نبودم كه .البته چندان فرق هم نميكنه
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سمانه جون هستي يا نه قرار بود ساعت 12:15 پيدات شه كجا موندي پس نياي رفتم ها
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    جه زود همگي رفتين
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    3 ساعت تو باشگاهم يكي نيست بهم بگه الان چيكار كنم بابا مثلا تازه واردم
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خيلي جذاب بود بازم از اين كارا بكن
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام سلام من تازه وادم دانشجو مهندسي خك ميشه توضيح بدي كه كلا بايد اينجا چيكار كنم
  15. E

    ايا نماز مي خونيد ؟

    ميخوام نظر خودتو درباره نماز خوندن بدونم
  16. E

    ايا نماز مي خونيد ؟

    [لطفا صادقانه نظر بديد ... من كه تا نماز نخونم دلم آروم نميشه شمارو نميدونم (اينم نظر صادقانم)
  17. E

    ممنونم سال نو شما هم مبارك ولي از بس 3 ساعت تو باشگاه بيكار گشتم خسته شدم

    ممنونم سال نو شما هم مبارك ولي از بس 3 ساعت تو باشگاه بيكار گشتم خسته شدم
  18. E

    سلام ممنون عيد شما هم مبارك

    سلام ممنون عيد شما هم مبارك
  19. E

    بفرماييد

    بفرماييد
  20. E

    همونطور كه تو مشخصاتم درج شده رشتم مهندسي خاك . با رشته شما خيلي فرق داره ولي خوشحال ميشم اگه...

    همونطور كه تو مشخصاتم درج شده رشتم مهندسي خاك . با رشته شما خيلي فرق داره ولي خوشحال ميشم اگه كمكي از دستم بربياد.شما تو زمينه خاك فعاليت داريد ؟
بالا