You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
E
ممنونم عزيزم :smile: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol:
-
E
ديگه شرمندم نكن آخه من از اين عكساي خوشگل مشگل ندارم واست بزارم :redface:
-
E
:redface::redface: :redface::redface: :redface::redface: :gol:
-
-
E
باور كن من اينجام .جايي نرفتم كه .تو كجايي؟
-
-
-
-
E
يه 15 دقيقه ميشه .كار دارم ميخوام زود برم واسه همون نيومدم تالار .خيلي گلي:gol:
-
E
باشه سعي ميكنم .تا كي هستي ؟
-
-
E
سلام عزيزم خوبي ؟خوشي ؟ سلامتي ؟ چه خبر ؟چرا ؟ چطور ؟/؟؟؟؟؟؟:biggrin::gol:
-
E
سلام عزيزم .............من كه تازه اول راهم ....تو خود دانشگاه اروميه دانشجو بودي ؟