منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
E
همه اين سوالهايي كه ميپرسيد توي مشخصاتم نوشته شده.خب وقتي شما در مورد خاك سررشته نداريد و منم تو...
همه اين سوالهايي كه ميپرسيد توي مشخصاتم نوشته شده.خب وقتي شما در مورد خاك سررشته نداريد و منم تو پتروشيمي پس چطور ميتونيم فعاليت علمي داشته باشيم؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
بله تا بتونيم مشكلاي همديگرو حل كنيم .در كل هروقت سوال علمي داشتيد ميتونيد بپرسيد اگه جوابشو...
بله تا بتونيم مشكلاي همديگرو حل كنيم .در كل هروقت سوال علمي داشتيد ميتونيد بپرسيد اگه جوابشو ميدونستم راهنمايي ميكنم.
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
در اين مورد عرض كردم كه ميشه .با بحث و مطالب علمي منم موافقم
در اين مورد عرض كردم كه ميشه .با بحث و مطالب علمي منم موافقم
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
اگه سوالي نداريد ميخوام برم .شبتون بخير.
اگه سوالي نداريد ميخوام برم .شبتون بخير.
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
خواهشا زود جواب بديد.هم اهل اروميه ام هم اينجا تحصيل ميكنم.شما هيچي در مورد خودتون ننوشتيد؟
خواهشا زود جواب بديد.هم اهل اروميه ام هم اينجا تحصيل ميكنم.شما هيچي در مورد خودتون ننوشتيد؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
نه من همين كه دريافت ميكنم جواب ميدم .شما فارغ التحصيل هستيد ؟. و اما در مورد اسمم چه فرقي ميكنه؟
نه من همين كه دريافت ميكنم جواب ميدم .شما فارغ التحصيل هستيد ؟. و اما در مورد اسمم چه فرقي ميكنه؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
همون الهه .وقتي مكالمه ها طولاني ميشه از سمت چپ مشاهده گفتگو رو بزنيد اونوقت جوابارو زودتر...
همون الهه .وقتي مكالمه ها طولاني ميشه از سمت چپ مشاهده گفتگو رو بزنيد اونوقت جوابارو زودتر ميبينيد.الان خسته ام ميخوام برم . باي
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
مسيري كه گفتم امتحان كرديد؟
مسيري كه گفتم امتحان كرديد؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
نه تا الان كه من بحث علمي نديدم .من مثل شما بيكار كه نيستم .تا فردا البته اگه موضوع علمي بود .باي
نه تا الان كه من بحث علمي نديدم .من مثل شما بيكار كه نيستم .تا فردا البته اگه موضوع علمي بود .باي
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
اگه همه ي اينا بهونه هستو دنبال يكي واسه حرف زدن ميگرديد خب بريد تالار گفتگو
اگه همه ي اينا بهونه هستو دنبال يكي واسه حرف زدن ميگرديد خب بريد تالار گفتگو
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
مهم نيست .گفتم كه خسته ام ميخوام برم .شبتون بخير
مهم نيست .گفتم كه خسته ام ميخوام برم .شبتون بخير
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
واي كلافم كرديد .براي 1000 بار اگه در مورد كار و علم باشه چرا كه نه ولي اگه بخواين همينجوري وقت...
واي كلافم كرديد .براي 1000 بار اگه در مورد كار و علم باشه چرا كه نه ولي اگه بخواين همينجوري وقت تلف كنيد من نيستم.نظرتون چيه؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
يه راهنمايي واسه نوشتن پيام واسه من بياييد تو صفحه من بنويسيد نه تو صفحه خودتون من الان همه ي...
يه راهنمايي واسه نوشتن پيام واسه من بياييد تو صفحه من بنويسيد نه تو صفحه خودتون من الان همه ي پيامارو دارم از صفحه شما ميخونم چون هيچكدوم به من نرسيده
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
سلام ممنونم .انصافا تاپيكتون حرف نداره .
سلام ممنونم .انصافا تاپيكتون حرف نداره .
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
سلام . اين دانشگاه اروميه هست . چطور مگه ؟
سلام . اين دانشگاه اروميه هست . چطور مگه ؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
اصلا جفتتون بيايد تو صفحه خودم . هم اينجا جواب ميدم . هم سوال ميكنم . خوب شد . داداش حميد شما...
اصلا جفتتون بيايد تو صفحه خودم . هم اينجا جواب ميدم . هم سوال ميكنم . خوب شد . داداش حميد شما لطف داريد شمه داداشا كه چيزيتون نيست فقط...
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
آره همينطوره . البته اين عكسا فقط واسه دانشكده خودمون يعني كشاورزي .عكس ساير دانشكدرو اينجا...
آره همينطوره . البته اين عكسا فقط واسه دانشكده خودمون يعني كشاورزي .عكس ساير دانشكدرو اينجا نذاشتم . حالا چي شده اين عكسا واست مهم شدن ؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
نه اين عكسارو از قبل داشتم . چرا نميگي اينارو واسه چي ميخواي؟
نه اين عكسارو از قبل داشتم . چرا نميگي اينارو واسه چي ميخواي؟
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
عكساي جديدي هم گذاشتم اگه خواستي بيا ببين .
عكساي جديدي هم گذاشتم اگه خواستي بيا ببين .
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
E
سلام آقا نويد ممنونم .همچنين .:gol:
سلام آقا نويد ممنونم .همچنين .:gol:
elahe.elahe2
ارسال پروفایل
Jan 1, 1970
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
9 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا