نتایح جستجو

  1. E

    همه اين سوالهايي كه ميپرسيد توي مشخصاتم نوشته شده.خب وقتي شما در مورد خاك سررشته نداريد و منم تو...

    همه اين سوالهايي كه ميپرسيد توي مشخصاتم نوشته شده.خب وقتي شما در مورد خاك سررشته نداريد و منم تو پتروشيمي پس چطور ميتونيم فعاليت علمي داشته باشيم؟
  2. E

    بله تا بتونيم مشكلاي همديگرو حل كنيم .در كل هروقت سوال علمي داشتيد ميتونيد بپرسيد اگه جوابشو...

    بله تا بتونيم مشكلاي همديگرو حل كنيم .در كل هروقت سوال علمي داشتيد ميتونيد بپرسيد اگه جوابشو ميدونستم راهنمايي ميكنم.
  3. E

    در اين مورد عرض كردم كه ميشه .با بحث و مطالب علمي منم موافقم

    در اين مورد عرض كردم كه ميشه .با بحث و مطالب علمي منم موافقم
  4. E

    اگه سوالي نداريد ميخوام برم .شبتون بخير.

    اگه سوالي نداريد ميخوام برم .شبتون بخير.
  5. E

    خواهشا زود جواب بديد.هم اهل اروميه ام هم اينجا تحصيل ميكنم.شما هيچي در مورد خودتون ننوشتيد؟

    خواهشا زود جواب بديد.هم اهل اروميه ام هم اينجا تحصيل ميكنم.شما هيچي در مورد خودتون ننوشتيد؟
  6. E

    نه من همين كه دريافت ميكنم جواب ميدم .شما فارغ التحصيل هستيد ؟. و اما در مورد اسمم چه فرقي ميكنه؟

    نه من همين كه دريافت ميكنم جواب ميدم .شما فارغ التحصيل هستيد ؟. و اما در مورد اسمم چه فرقي ميكنه؟
  7. E

    همون الهه .وقتي مكالمه ها طولاني ميشه از سمت چپ مشاهده گفتگو رو بزنيد اونوقت جوابارو زودتر...

    همون الهه .وقتي مكالمه ها طولاني ميشه از سمت چپ مشاهده گفتگو رو بزنيد اونوقت جوابارو زودتر ميبينيد.الان خسته ام ميخوام برم . باي
  8. E

    مسيري كه گفتم امتحان كرديد؟

    مسيري كه گفتم امتحان كرديد؟
  9. E

    نه تا الان كه من بحث علمي نديدم .من مثل شما بيكار كه نيستم .تا فردا البته اگه موضوع علمي بود .باي

    نه تا الان كه من بحث علمي نديدم .من مثل شما بيكار كه نيستم .تا فردا البته اگه موضوع علمي بود .باي
  10. E

    اگه همه ي اينا بهونه هستو دنبال يكي واسه حرف زدن ميگرديد خب بريد تالار گفتگو

    اگه همه ي اينا بهونه هستو دنبال يكي واسه حرف زدن ميگرديد خب بريد تالار گفتگو
  11. E

    مهم نيست .گفتم كه خسته ام ميخوام برم .شبتون بخير

    مهم نيست .گفتم كه خسته ام ميخوام برم .شبتون بخير
  12. E

    واي كلافم كرديد .براي 1000 بار اگه در مورد كار و علم باشه چرا كه نه ولي اگه بخواين همينجوري وقت...

    واي كلافم كرديد .براي 1000 بار اگه در مورد كار و علم باشه چرا كه نه ولي اگه بخواين همينجوري وقت تلف كنيد من نيستم.نظرتون چيه؟
  13. E

    يه راهنمايي واسه نوشتن پيام واسه من بياييد تو صفحه من بنويسيد نه تو صفحه خودتون من الان همه ي...

    يه راهنمايي واسه نوشتن پيام واسه من بياييد تو صفحه من بنويسيد نه تو صفحه خودتون من الان همه ي پيامارو دارم از صفحه شما ميخونم چون هيچكدوم به من نرسيده
  14. E

    سلام ممنونم .انصافا تاپيكتون حرف نداره .

    سلام ممنونم .انصافا تاپيكتون حرف نداره .
  15. E

    سلام . اين دانشگاه اروميه هست . چطور مگه ؟

    سلام . اين دانشگاه اروميه هست . چطور مگه ؟
  16. E

    اصلا جفتتون بيايد تو صفحه خودم . هم اينجا جواب ميدم . هم سوال ميكنم . خوب شد . داداش حميد شما...

    اصلا جفتتون بيايد تو صفحه خودم . هم اينجا جواب ميدم . هم سوال ميكنم . خوب شد . داداش حميد شما لطف داريد شمه داداشا كه چيزيتون نيست فقط...
  17. E

    آره همينطوره . البته اين عكسا فقط واسه دانشكده خودمون يعني كشاورزي .عكس ساير دانشكدرو اينجا...

    آره همينطوره . البته اين عكسا فقط واسه دانشكده خودمون يعني كشاورزي .عكس ساير دانشكدرو اينجا نذاشتم . حالا چي شده اين عكسا واست مهم شدن ؟
  18. E

    نه اين عكسارو از قبل داشتم . چرا نميگي اينارو واسه چي ميخواي؟

    نه اين عكسارو از قبل داشتم . چرا نميگي اينارو واسه چي ميخواي؟
  19. E

    عكساي جديدي هم گذاشتم اگه خواستي بيا ببين .

    عكساي جديدي هم گذاشتم اگه خواستي بيا ببين .
  20. E

    سلام آقا نويد ممنونم .همچنين .:gol:

    سلام آقا نويد ممنونم .همچنين .:gol:
بالا