نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ديگه شرمندمون نكن:redface:
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    از صبح هزار بار سلام دادم .چي ميشه كرد جواب سلام واجبه.
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ميدوني چيه من خيلي حرف گوش كنم ولي الان حسش نيست .شرمنده ي اخلاق علميت ;)
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    باشه اينم حرفي.دعوا نداريم كه :D
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    آخه فدات .منم ميخوام برم يه چيزي بخورم بدجوري گرسنم .باي:gol::gol::gol::gol:
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    آي آي آي داري مشكوف همون مشكوك ميزني!!
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    هييييييييييي روزگار:surprised:مگه اين روزگار چيكارت كرده؟
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چه شانسي دارم من .افسون جون از وقتي اومدم 2 بار بيشتر زيارتت نكردم!!
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خوبي سمانه جون سر صبحي منو دور ديده بودي داشتي غيبتمو ميكردي:D:D
  10. E

    خب خيلي ام آدم مهمي نيست .روز خوبي داشته باشيد.

    خب خيلي ام آدم مهمي نيست .روز خوبي داشته باشيد.
  11. E

    واقعا نشناختيش؟ اسمش محمد سليمي .يكي از طرفداراشم

    واقعا نشناختيش؟ اسمش محمد سليمي .يكي از طرفداراشم
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون .فكر كنم خودم باشم .من اين روزاي تعطيل زود زود سر ميزنم ولي.....:(:(:(
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه بابا ارشد كيلو چند؟ ترم 4 وشما؟
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    برو استراحت كن .ان شاا... خوب ميشي
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام خوب ديگه تا من ميام همه ميرن .گرايشم خاك .ترم ...
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلاممممممممممممم خوبيد؟
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    آره اينو خوب اومدي .100% موافقم
بالا