نتایح جستجو

  1. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    می پرسند منبع دل نوشته هایت کجاست؟! پاسخ میدهم راه دوری نیست یک وجبیه بغضم!!...:cry:
  2. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    پاییــ♥ــــزو دوس دارم ... چون... لازم نیست پنهون کنم... وقتی درد تو گلــوم میپیچه... وقتی اشک تو چشــام جمع میشه... هه انگار سَـــرمــــا خوردم... !
  3. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    دلتنگ آغوشت می شوم... وقتی که هوای حوصله ام ابریست!!! دلم یک عصر دلگیر میخواهد و یک پیاده رو بی انتها... تا تمام دردهایم را در تن سردش جا گذارم. آنقدر گلایه کنم... که آسمان بشکند سد غرورش را... و رد پایم را از دل سنگفرش های زخمی پاک کند... تا شاید دل بی قرارم اندکی آرام گیرد... شاید که...
  4. بهار00

    باشه ممنون... البته تو آواتار فایل آپلود شده رو هم قبول نمیکنه:(

    باشه ممنون... البته تو آواتار فایل آپلود شده رو هم قبول نمیکنه:(
  5. بهار00

    سلام ممنوووووووووووونم:redface::gol:

    سلام ممنوووووووووووونم:redface::gol:
  6. بهار00

    :) خواهش میشه...

    :) خواهش میشه...
  7. بهار00

    بهترین پدر دنیا...............

    :biggrin: خب بابای منم بلد نیس ولی بهترین بابای دنیاس
  8. بهار00

    بهترین پدر دنیا...............

    :biggrin: چه باباهای خوبـــــــــــی!!! ;):w27:
  9. بهار00

    مشكلات اخير سايت باشگاه

    سلامممم این روزا برا آواتار هر عکسی رو میذارم میگه آپلود ناموفق بود...:cry: لطفا این مشکلم حل کنین:gol:
  10. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  11. بهار00

    http://file.sedayab.com/3211.mp3

    http://file.sedayab.com/3211.mp3
  12. بهار00

    سسسلام عزیزممم چه خبری؟؟؟؟؟

    سسسلام عزیزممم چه خبری؟؟؟؟؟
  13. بهار00

    ان شاالله... باشه برو فداتشم بااای:gol:

    ان شاالله... باشه برو فداتشم بااای:gol:
  14. بهار00

    اره سه تا پروژه دارم سه تا امتحان...اینارم چند روز مونده به امتحانا شروع میکنم به خوندن

    اره سه تا پروژه دارم سه تا امتحان...اینارم چند روز مونده به امتحانا شروع میکنم به خوندن
  15. بهار00

    من که کلا حس و حال هیچکاریو ندارم....نمیدونم چرا:cry:

    من که کلا حس و حال هیچکاریو ندارم....نمیدونم چرا:cry:
  16. بهار00

    با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  17. بهار00

    اصلا حوصلم نمیکشه:(

    اصلا حوصلم نمیکشه:(
  18. بهار00

    :cry:میخواستم عوضش کنم...الان هر عکسی میذارم قبول نمیکنه

    :cry:میخواستم عوضش کنم...الان هر عکسی میذارم قبول نمیکنه
  19. بهار00

    بله دیگهههههههه

    بله دیگهههههههه
  20. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    می دونی باید بفهمی وقتی دلت می گیره … تنهایی ! باید یاد بگیری از هیچ کس توقع نداشته باشی ! باید عادت کنی که با کسی درددل نکنی ! باید درک کنی که هر کس مشکلات خودشو داره ! باید بفهمی وقتی ناراحتی … دلتنگی … یا بی حوصله ای … هیچ کس حوصله ی تو رو نداره ! دیگه باید فهمیده باشی همه رفیقِ...
بالا