نتایح جستجو

  1. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    دلم گرفته است نه اینکه کسی کاری کرده باشند... نه... من انقدر آدم گریز شده ام که کسی کارش به اطراف من هم نمیرسد... دلم گرفته است که آنچه را هستم نمی فهمند و آنچه هستند را می پذیرم و دنیا هم به روی خودش نمی اورد این تناقض را.... خیلی خسته ام...
  2. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    غم انگیز ترین پاییز اینجاست!!! در نگاه من، در حرفهای ناگفته و تلنبار شده در سکوت سنگین شب... من؟ دختر سکوت...هر لحظه در برابر ایینه ی زمان...زاده ی سردترین فصلم! خالی ترین نگاه...تنها ترین غزل... من دختر احساسم...شاعر شعر های شش ماهه! بغض های کال...قاصدک های به مقصد نرسیده... عابر...
  3. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    تظـاهـر بـہ شـادﮮ مـﮯ ڪنم ! حرفــ مـﮯ زنمـ مثـل همـہ امـا ؛ خیلـﮯ وقتــ استــ مـُرده امـ ...! دلمـ مـﮯ خـواهـد ببـارمـ و ڪسـﮯ نپـرسـد چـرا ؟ ! :cry:
  4. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    غم نویس نیستم فقط گاه و بیگاه حال هوای دل را مکتوب میکنم... همــین....!
  5. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    פֿــیــره بـــﮧ مرבمــ نشسـتــﮧ اَمـ ...تنهـاے تنهـا... نــﮧ کسـے حالمـ را مـے پرسـב نــﮧ کسے هوایـمـ رآ בآرב عیـبـے نـבارב! سآلهآست بــﮧ ایــטּ زنــבگـــے عآבت کرבه امـ
  6. بهار00

    :D اصلا پیش نمیره فعلا هیچی نخوندم تا امتحانا

    :D اصلا پیش نمیره فعلا هیچی نخوندم تا امتحانا
  7. بهار00

    :biggrin: باشه ناراحت نمیشم ایشالا درست میشه...قصه نخور

    :biggrin: باشه ناراحت نمیشم ایشالا درست میشه...قصه نخور
  8. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    گاه دلم می گیرد گاه زندگی سخت می شود گاه تنها تنهایی آرامش می آورد گاه گذشته اذیتم میکند این گاه ها ... گهگاه تمام روزوشب من میشوند آن وقت بغض گلویم رامی گیرد! درست مثل همین روزها...
  9. بهار00

    :Dمیدونم عزیزممممممممم منم همینجوری پرسیدم

    :Dمیدونم عزیزممممممممم منم همینجوری پرسیدم
  10. بهار00

    :biggrin:اره برا منم همش همینو میگف :Dچه قرصی بود؟؟؟

    :biggrin:اره برا منم همش همینو میگف :Dچه قرصی بود؟؟؟
  11. بهار00

    هیجا...:biggrin: میخواستم عوض کنم...حالا هرعکسی میذارم قبول نمیکنه!!!:cry: دوباره همونم گذاشتم...

    هیجا...:biggrin: میخواستم عوض کنم...حالا هرعکسی میذارم قبول نمیکنه!!!:cry: دوباره همونم گذاشتم قبول نکرد
  12. بهار00

    :biggrin: باشه... آواتار جدیدمو میبینی؟؟؟

    :biggrin: باشه... آواتار جدیدمو میبینی؟؟؟
  13. بهار00

    ممنون خوبم شب توهم بخیر دیدم چن وقته نیستی گفتم یه سری بهت بزنم ببینم در چه حالی:redface:

    ممنون خوبم شب توهم بخیر دیدم چن وقته نیستی گفتم یه سری بهت بزنم ببینم در چه حالی:redface:
  14. بهار00

    :)سلام اجی خوبی؟؟؟

    :)سلام اجی خوبی؟؟؟
  15. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  16. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    آבم هـآـﮯ ایـטּ سـرزمـیـטּ ســـرבنـــב.... نــگــآه هــآیـــشــآטּ حـــرفــهــآیـــشـــآטּ هـمـﮧ بـوﮯ سـرבـﮯ مـیـבهـב عــشــقـ בر ایـטּ سـزمیـטּ بـﮯ مـعـنـآسـتــ فـقط محـبـتشـآטּ ایـטּ اسـتـ ڪـﮧ بـرآﮯ زخـمـ هآیـتـ نمــڪـבآטּ مـﮯ آورنـב هـمـیـטּ !
  17. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    امــان از روزی که میبــــــینی چیزی برایت نمانده... جـــز... یک بغل تنهــــایی...! چنــــــــد خط حرف ناگفتــــه...! و ... یک دل پر...:cry:
  18. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    گــــاهی دلــــم بــرای خــــودم تنگــــــ میشــــــود گــــاهی دلــــم بــرای بــاورهــای گــذشـــته ام تنگــــــ میشـــــود گــــاهی دلــــم بــرای پــاکی هــای کــودکــانه ی قــلبم میگیـــرد گــــاهی آرزو میکــــنم ... ای کــــاش دلــــی نبــــود تـــا تنگـــــ شـــــود تـــا خســـــته...
  19. بهار00

    سلاااام...چه عجب از این ورا؟؟

    سلاااام...چه عجب از این ورا؟؟
  20. بهار00

    چه قدر عجیبه زندگی، تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه ،تا قصد رفتن نکنی کسی نمیگه بمون، تا نری کسی...

    چه قدر عجیبه زندگی، تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه ،تا قصد رفتن نکنی کسی نمیگه بمون، تا نری کسی قدرتو نمیدونه، تا نمیری کسی دلش برات تنگ نمیشه:cry::cry::cry:
بالا