تنهایی را دوست دارم!
عادت کرده ام که تنها با خودم باشم، دوستی میگفت: عیب تنهایی این است: که عادت میکنی خودت تصمیمی بگیری، تنها به خیابان میروی، به تنهایی قدم میزنی. پشت میز کافی شاپ تنهایی می نشینی و آدمها را نگاه میکنی، ولی من به خاطر همین حس دوستش دارم! تنها که باشی نگاهت دقیق تر میشود و...