آره اما امسال نه
واسه همینه که تماشاگرا کم میرن ، تماشاگر استقلال به فقط بردن راضی نیست
وگرنه تو دوره های قبلی قلعه نویی جمعیت بالای 60 -70 هزار نفر بارها و بارها اومدن ، چند بارم به 100 هزار تا رسید اما با این نوع بازی چند وقته 10 هزار نفر هم تماشاگر نداریم
رگورد گلزنی رو هم که شکستیم و هر فصل...