سلام
آره باخت بدی بود
شاید یکی از دلایلش تعطیلی لیگ باشه
بازیکنها 2 هفته از مسابقه فاصله میگیرن و بعد نا آماده مسابقه رو شروع میکنن
نمیدونم چرا اینجوری میشه
با قسمت اول حرفت موافقم
اما قسمت دوم رو نه زیاد
دژاگه بازیکن خیلی خوبیه ، هنوزم میتونه بهتر از این باشه برای تیم ملی ، اما با یکی دو بازی نمیشه از قوچان نژاد گفت ، بازیکن خوبی به نظر میرسه اما در حد بقیه مهاجمامون
نه دیگه ما خیلی خیلی بهتر از اینا باید بازی کنیم ، سطح توقعاتمون اومده پایین...
آره با این نوع بازی به نظرم اونجا باید 11 نفری بچپیم تو محوطه جریمه خودمون کمتر بخوریم ، روی کره شمالی و عربستان رو سفید میکنیم
وقتی جرات نداریم به کیروش بگیم بالای چشت ابرو همین میشه
اما شما چرا خودتون رو از ما جدا میدونید؟؟
آره اما دور رفت هم حقمون نبود ببریم ، بازی با کره جنوبی هم خیلی حقمون نبود ببریم
این بازی هم باید با این همه اردو و تعطیلی لیگ خیلی خیلی بهتر از اینا بازی میکردیم ، فقط 15-20 دقیقه اول خوب بودیم
بعد از این همه تعطیلی لیگ و اردو و تمرین و ... بازم که بد بازی کردیم
اگه یه مربی ایرانی بود همین امشب اخبار 22:30 شبکه 2 اعلام میکرد که مربی تیم ملی برکنار شد
وای خدا این برنامه بفرمایید شام خیلی جالب بود
اون پرسپولیسیه واقعا آدم ضایعی بود ، همه لنگیا رو ضایع کرد
استقلالیه خیلی با حال بود ، همه جوره با حال بود
همه استقلالیا با حالن ، دم همشون گرم
سلام بر نرگس خودمون
ایول دمت گرم
خوش اومدی
دیشب کسی برنامه بفرمایید شام رو دید؟؟
هر کی ندیده از دستش در رفته
یه استقلالی بود که کاربرد های لنگ رو توضیح داد و حال پرسپولیسیه رو گرفت
حال کردم
با دست گل نکرد که ، با سر زد
عیبی نداره عوضش شما محمد نوری و غلامرضا رضایی و ماهینی رو دارید که خوب بلدن خودشون رو بزنن زمین و پنالتی بگیرن
البته ماهینی یه خورده ناشیه هنوز و مثل بازی با مس تابلو میشه