نتایح جستجو

  1. G

    سلام آره باخت بدی بود شاید یکی از دلایلش تعطیلی لیگ باشه بازیکنها 2 هفته از مسابقه فاصله میگیرن...

    سلام آره باخت بدی بود شاید یکی از دلایلش تعطیلی لیگ باشه بازیکنها 2 هفته از مسابقه فاصله میگیرن و بعد نا آماده مسابقه رو شروع میکنن نمیدونم چرا اینجوری میشه
  2. G

    سلام محسن من شوخی کردما یه وقت ناراحت نشی عزیز

    سلام محسن من شوخی کردما یه وقت ناراحت نشی عزیز
  3. G

    اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

    با قسمت اول حرفت موافقم اما قسمت دوم رو نه زیاد دژاگه بازیکن خیلی خوبیه ، هنوزم میتونه بهتر از این باشه برای تیم ملی ، اما با یکی دو بازی نمیشه از قوچان نژاد گفت ، بازیکن خوبی به نظر میرسه اما در حد بقیه مهاجمامون نه دیگه ما خیلی خیلی بهتر از اینا باید بازی کنیم ، سطح توقعاتمون اومده پایین...
  4. G

    سلام دوست عزیز ممنون چاکریم

    سلام دوست عزیز ممنون چاکریم
  5. G

    سلام خوبی؟؟ بعد از المپیک دیگه ندیدمت چه خبر؟؟

    سلام خوبی؟؟ بعد از المپیک دیگه ندیدمت چه خبر؟؟
  6. G

    اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

    آره با این نوع بازی به نظرم اونجا باید 11 نفری بچپیم تو محوطه جریمه خودمون کمتر بخوریم ، روی کره شمالی و عربستان رو سفید میکنیم وقتی جرات نداریم به کیروش بگیم بالای چشت ابرو همین میشه اما شما چرا خودتون رو از ما جدا میدونید؟؟
  7. G

    کلوپ آبیدلان.

    حالمون گرفته شد ، ای بابا
  8. G

    اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

    بازم ما شانسی میبردیم؟؟ خیلی خوب میشد اما بازی بعدی رو میباختیم
  9. G

    اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

    آره اما دور رفت هم حقمون نبود ببریم ، بازی با کره جنوبی هم خیلی حقمون نبود ببریم این بازی هم باید با این همه اردو و تعطیلی لیگ خیلی خیلی بهتر از اینا بازی میکردیم ، فقط 15-20 دقیقه اول خوب بودیم
  10. G

    اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

    بد بودیم دیگه شاید حقمون باخت نبود ، اما این بازی هم همچین به برد نمیخورد موقعیت خیلی زیادی هم نداشتیم با اینکه میزبان بودیم
  11. G

    ;) تو مگه فوتبال نگاه نمیکنی؟؟؟

    ;) تو مگه فوتبال نگاه نمیکنی؟؟؟
  12. G

    كل كل فوتبالی

    بعد از این همه تعطیلی لیگ و اردو و تمرین و ... بازم که بد بازی کردیم اگه یه مربی ایرانی بود همین امشب اخبار 22:30 شبکه 2 اعلام میکرد که مربی تیم ملی برکنار شد
  13. G

    کلوپ آبیدلان.

    وای خدا این برنامه بفرمایید شام خیلی جالب بود اون پرسپولیسیه واقعا آدم ضایعی بود ، همه لنگیا رو ضایع کرد استقلالیه خیلی با حال بود ، همه جوره با حال بود همه استقلالیا با حالن ، دم همشون گرم
  14. G

    هان؟؟ :w00::w06:

    هان؟؟ :w00::w06:
  15. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام بر نرگس خودمون ایول دمت گرم خوش اومدی دیشب کسی برنامه بفرمایید شام رو دید؟؟ هر کی ندیده از دستش در رفته یه استقلالی بود که کاربرد های لنگ رو توضیح داد و حال پرسپولیسیه رو گرفت حال کردم
  16. G

    كل كل فوتبالی

    با دست گل نکرد که ، با سر زد عیبی نداره عوضش شما محمد نوری و غلامرضا رضایی و ماهینی رو دارید که خوب بلدن خودشون رو بزنن زمین و پنالتی بگیرن البته ماهینی یه خورده ناشیه هنوز و مثل بازی با مس تابلو میشه
  17. G

    کلوپ آبیدلان.

    علیرضا منصوریان ، محمد رضا مهرانپور ، ادموند اختر یاد ادموند اختر و گلهایی که تو داربی زد به خیر
  18. G

    کلوپ آبیدلان.

    استقلال ، تاج کبیر آسیا استقلال ، تاج کبیر آسیا http://www.aparat.com/v/HyBt8
  19. G

    كل كل فوتبالی

    اگه یازدهمی قهرمانیه ، آره همه با هم پرسپولیسه قهرمان میشه ......... تبریک میگم بهتون
  20. G

    سلام صاحب تاپیک اخبار باشگاه استقلال خودت تاپیک زدی ول کردی رفتی؟؟ چرا تا حالا تو اون تاپیک...

    سلام صاحب تاپیک اخبار باشگاه استقلال خودت تاپیک زدی ول کردی رفتی؟؟ چرا تا حالا تو اون تاپیک ندیدمت؟؟
بالا