دیگه حداقل شماها از داوری نگید
بازی با تراکتور رو که همه دیدن اشتباه داوری به ضرر استقلال بود
بازی با سپاهان هم که کمک داورها با آفساید گیری اشتباه 2 تا موقعیت تک به تک رو از استقلال گرفتن ، همه کارشناسای داوری هم گفتن گل سپاتهان خطا بوده
کاری به بازی پرسپولیس و ذوب آهن ندارم چون برای ما اصلا...