کجاش 80 هزار تا واسه ما بودن؟؟ شما استادیوم بودی ؟؟ اگه حتی تلویزیونم میدیدی متوجه میشدی ،قسمتی از ضلع جنوبی استادیوم تماشاگرای تراکتور سازی بودن که از صبح ساعت 6 داشتن میرسیدن تهران ، وقتی تماشاگر ما خواب بود که ساعت 4 بعد از ظهر میریم دیگه ، واسه شروع هم تماشاگر استقلال موند دم در ، 15-20 هزار...