من چی میگم شما چی میگی ؟؟ خداییش فقط خواستی یه گیری به من بدیا ;)، این در راستای همون جو سازی بود که میگفتم
هر هفته روزنامه پرسپولیس و پیروزی چه ببازید چه ببرید یه گیری به استقلال میدن
وقتی میبرید خط و نشون میکشن که خدا بداد استقلال برسه و تن استقلال لرزیده و اینا و وقتی میبازید و نتیجه نمیگیرید...