چرا وقتی روی برف راه میرویم قرچ قرچ میکند؟!
چرا وقتی روی برف راه میرویم قرچ قرچ میکند؟!
چرا وقتي روي برف راه ميرويم "قرچ قرچ" صدا ميكند؟
در صورتي كه برودت درون برف كمتر از دو درجه سانتيگراد باشد ، در اين
حالت فشاري كه از طريق كفشها به برف وارد ميشود، براي آب يا ذوب
كردن آن كافي...