سلام فائزه مامان خوبی؟؟؟
فائزه یه چیزی من از بین اسم دختر فقط از اسم فائزه و سارا خوشم میاد حالا جالبه اینجا دوتا دخترام اسمشون فائزه است
داری خودتو اناده میکنی مامانو غافلگیر کنی؟؟؟فدای تو بشم منننننننن:heart:
ماما اما من از 18 تا یکهفته نیستم دلم برات تنگ میشه ....اگه تهرانی بیا هماهنگ کنیم...