ایشالله....
امیر باهات هماهنگ میکنه
راستی 19 تا 25 هم نمایشگاه باعبانی که من میخام برم شما هم شرکت کنید خیلی خوبه:gol:
سعی کن بیای عزیزم :heart:
قبول داداش مهربونم:redface:
سلام به روی ماهت
25 تمومه...
تولدت کی هست؟؟؟
فدای سربزیری تو ... اما من خیلی شلوغم راحتم تو محل کارام مثل زلزله هستم...