من دارم میرم بخوابممممممممممممممممممممممممممممممم
چرا اینقدر دیر اومدی
به ونوس حسود بگو اولا هفته دیگه بیاد تا ببینمش
دوم بگو شنبه تولدمه غافلگیرم کنیند
سوم اینکه درخواست دوستی بده تا پروفمو ببینه
چهارم چون من دخما خوبیم خودم الان بهش افتخار دوستی میدم
دوست عزیز بهترین کار اینه که عملی کار کنی .....در هز زمینه از تکثیر تا پرورش
مثلا یه جایی در نظر بگیرید تو دانشگاه که هر هفته یک گیاخ رو با تما مشخصاتش معرفی کنید;););)
دوست عزیزم این کار خیلی راحته اصلا جای نگرانی نیست;):)
این لیینک رو نگاه کنید ....:gol:
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1976101#post1976101
سانسوریا...قلمه برگ ... باغبان-بوشهر
سانسوریا...قلمه برگ ... باغبان-بوشهر
بهترین روش تکثیر سانسوریا قلمه برگ هست ...
دقت کنید که بالا و پایین قلمه را گم نکنید برای این کار قسمت پایین قلمه را برش شیب دار بزنید...
:gol: