نفت تیم خوبیه ، اما ایشالله فردا با این کلید یه قدم بزرگ دیگه به قهرمانی نزدیک تر میشیم ، فکر کنم خستگی هم تا حد زیادی از بدن بازیکنها خارج شده باشه ، فقط جباری بعد از بازی با العین دیگه تمرین نکرده ، انگاری بخاطر مسائل و مشکلات مالی، که با این وضعیت نمیشه خیلی بهشون خرده گرفت، به هر حال حقشونه...