من میگم گل استقلال درست بود ، یه سانت و دو سانت که پای یکی جلوی باشه اون یکی پاش عقب باشه این کج وایستاده اون یکی پاهاش جمعه ، یکی دیگه زانوشو خم کرده دیگه میشه فقط و فقط واسه کل کل ، بازم میگم اگه این گل رو پرسپولیسم میزد میگفتم درسته ، مطمئن باش ، آفساید یعنی گلی که سهراب انتظاری به استقلال زد...