هنوز تمرین ایرانمون شروع نشده که، بابا این تیم جز 8 تیم برتر آسیاست و باید سریع تر دست بکار شه
تیم ملی هم که ایشالله کره رو ببره و بریم جام جهانی اما بعد اونم مجتبی جباری باید 3 هفته استراحت کنه ، نکونام و خسرو و پژمان معلوم نیست بمونن
لیگ هم از آخر تیر شروع میشه دیگه ، نه ؟؟ از همین الان یه ماه