در کل امسال هر بار استقلال برد یه چیزی براش دراوردن ، کم گل میزد میگفتن دفاعیه و خوش شانس ، زیاد گل زد میگفتن تبانی بوده ، رحمتی سوتی میداد میگفتن دیدید گلر نبوده و کروش خوب کرده انداختش بیرون ، توپ میگرفت میگفتن خوش شانسها اگه رحمتی نبود معلوم نبود چی میشد ، پنالتی میشد میگفتن به عمد گرفتن ،...