نتایح جستجو

  1. G

    ممنون از عکس قشنگت قهرمانی هم مبارک باشه

    ممنون از عکس قشنگت قهرمانی هم مبارک باشه
  2. G

    کلوپ آبیدلان.

  3. G

    تبریک نه واقعا دل و رودمو دیدم اومد جلو چشمم :surprised:، جد و آبادمو یادم رفته بود تو اون دقایق:D

    تبریک نه واقعا دل و رودمو دیدم اومد جلو چشمم :surprised:، جد و آبادمو یادم رفته بود تو اون دقایق:D
  4. G

    سلام عزیز دستت درد نکنه ممنونم ، خیلی خوشحال شدم ، حالا ایشالله ملوان خودش ببازه چند امتیازم ازش...

    سلام عزیز دستت درد نکنه ممنونم ، خیلی خوشحال شدم ، حالا ایشالله ملوان خودش ببازه چند امتیازم ازش کسر شه بیاد پایین بازم ممنون
  5. G

    کلوپ آبیدلان.

    وای خدایا شکرت دل و روده و همچیمون اومد جلوی چشممون تبریک میگم ، خدا رو شکر
  6. G

    کلوپ آبیدلان.

    توکل بخدا ، امروز کار تموم شه ، هفته آخر با خیال راحت جام رو بگیریم و بریم سراغ الشباب امارات
  7. G

    :smile:;)

    :smile:;)
  8. G

    :) قهرمانیم

    :) قهرمانیم
  9. G

    کلوپ آبیدلان.

    استقبال هزار نفري از استقلال در اهوازاعضاي تيم استقلال به دليل استقبال هزار نفري از سوي هواداران اين تيم در اهواز در فرودگاه به نوعي حبس شده‌اند. اعضاي تيم استقلال که با تاخير يکي دو ساعته به سمت اهواز پرواز کردند اکنون در فرودگاه اهواز هستند. به گزارش فارس،به دليل استقبال هزار نفري هواداران...
  10. G

    کلوپ آبیدلان.

    ایشالله که فردا قهرمانیمون حتمی میشه ، اگه مثل بازی با الریان تو تهران باشیم میتونیم فولاد رو تو اهواز ببریم
  11. G

    کلوپ آبیدلان.

    خیلی خوب شد ، اگه این تیم الشباب دوبی رو دست کم نگیریم خیلی راحت میریم مرحله بعدی و 8 تیم نهایی
  12. G

    سلام روز زن مبارک :gol:

    سلام روز زن مبارک :gol:
  13. G

    :);):D

    :);):D
  14. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام روز زن رو به همه خانمها و دخترهای آبیدل کلوپ آبیدلان تبریک میگم :gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  15. G

    کلوپ دوچرخه سواری باشگاه مهندسان ایران

    خوب آره اینجوری برا دخترا سخت تره که تنها برن قرار بود عکس دوچرختو بذاری
  16. G

    :smile:;)

    :smile:;)
  17. G

    کلوپ آبیدلان.

    ایستاده از چپ نفر ششم ، پیرن آبی تنشه
  18. G

    کلوپ آبیدلان.

    عکس قشنگی بود ، ممنون سوکوموروخف هم هست که.... ، بازم ممنون از این عکس
  19. G

    :smile::gol::gol::gol:

    :smile::gol::gol::gol:
  20. G

    کلوپ دوچرخه سواری باشگاه مهندسان ایران

    آره شاید ، البته من خودم تو این تاپیک خیلی نمیومدم من اما بیشتر اون آبیه رو چشمم گرفته فکر کنم اگه به دوچرخت دست نزنی بهتر باشه ، معمولا خرابش میکنن من اما یه دوستی دارم که معمولا شبا واسه دوچرخه سواری پایه هست گاهی که کار نداشته باشم با اون میرم ، جای شما خالی
بالا