عجیبه از ترس این تیمها ؟؟
استقلال با اول شدن تو دسته 3 برنگشت لیگ دسته اول ( آزادگان )
بعد از بازیهای دسته 3 ( و البته تو همون سال ) با تیمهایی مثل کشاورز ، آرارات ، پارس خودرو و پویا بازی کرد و همه بازیها رو برد و برگشت ، کشاورز رو 1-0 برد و آرارات رو 3-2
چطور تیمی که تا همون موقع با پرسپولیس...