:biggrin:
به هر حال برای لاپوشانی ناکامیهاتون و کمرنگ کردن قهرمانی استقلال بایدم اینا رو بگید
نظری تو بازی با تراکتورم تک به تکهاشو گل نکرد ، بعدش فرضا گل هم میزد میشد 5-1 .. ، نکنه گلهای استقلال هم بخاطر اشتباهات نظری بوده ؟؟ ( حالا هنوزم قطعی نیومده استقلال اما جالبه استقلال نیم فصل هم دنبالش...