نتایح جستجو

  1. G

    :biggrin: سلام ، آخه پیامت خالی بود ، الان دیدم گل آبیه دستت درد نکنه

    :biggrin: سلام ، آخه پیامت خالی بود ، الان دیدم گل آبیه دستت درد نکنه
  2. G

    :gol::gol::gol: نظرت قشنگ بود

    :gol::gol::gol: نظرت قشنگ بود
  3. G

    :surprised:;)

    :surprised:;)
  4. G

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:
  5. G

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:
  6. G

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:
  7. G

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:
  8. G

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:

    سلام دستت درد نکنه ، ممنون از لطفت دوست عزیز :gol::gol::gol::gol::gol:
  9. G

    کلوپ آبیدلان.

    همچین انگار نه انگار بازی کردن ، من در عجبم این همه توپ از سمت راست نفرستادن و این پا اون پا کردن دادن به اونا تو این شرایط زرتی 2-3 گل میخوردیم و میابختیم بد میشد ، این ذهنیت معمولا مختص بازیکنها و تیمهای ایرانیه فقط
  10. G

    کلوپ آبیدلان.

    0-0 تموم شد بد بازی کردن پشت 18 قدم الشباب همش استخاره میکردن و توپها رو نمیفرستادن ، نمیدونم چرا هر چند گل حنیف هم درست بود و به اشتباه آفساید گرفت ایشالله دور بعدی باید بهتر و محکم تر بازی کنیم
  11. G

    كل كل فوتبالی

    اصلا یاد تسویه حساب با شما نیافتادم ، معلومه چی داری میگی؟؟ اصلا من از شما مثال زدم که از دایی تعریف کردی یا نه ؟؟؟ ازتون سوال پرسیدم نه فقط از شما از همه پرسپولیسیا که الان دلتون میخواد تیمتون با دایی چه نتایجی بگیره ؟ مثل ما ؟؟؟ کلی نگو همین الانم خیلی از پرسپولیسیا فدایی دایی هستن از تاپیکتون...
  12. G

    پارک های تهران خلوتگاه دختران و پسران !

    پس این پسر و دخترها کجا برن حرف بزنن ؟؟
  13. G

    کلوپ آبیدلان.

    تیمهای اف سی سئول کره و بوریرام تایلند با پیروزی بر بیجینگ گوان چین و بنیاد کار ازبکستان در مجموع بازیهای رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاههای آسیا صعود کردند .
  14. G

    کلوپ آبیدلان.

    امیدوارم الشباب رو دست کم نگیریم ، هر تیمی رو تو این سالها دست کم گرفتیم شر شده فردا باید ببریم تا فصل رو خوب تموم کنیم ، بازیهای مرحله بعدی هم روز 30 خرداد قرعه کشی میشه شنیدم ساموئل میخواد بره ، خیلی حیف میشه ، به هر حال با وضعیت مالی باشگاه بازیکنی مثل ساموئل نمیمونه ، دلارم که 3 برابر شده...
  15. G

    كل كل فوتبالی

    عجیبه که میگید خیلی بی ربط بوده من علاقه ای به قلعه نویی ندارم ، علاقم به استقلاله ، اما شما خیلی زود مشخصه همه چیز رو فراموش کردید بازم میگم حمایت استقلالیا از قلعه نویی حمایت از استقلال بود ، همینطور که شما از الان به بعد از دایی ای باید حمایت کنید که خیلیهاتون ازش خوشتون نمیاد ، چون از حالا...
  16. G

    كل كل فوتبالی

    همه جوره استقلالیا رو کوبیدید اما حالا خودتون هم دلتون میخواد تیمتون موفق باشه ، با دایی یا بی دایی همینطور طرفدارای استقلال ، چه اونایی که از قلعه نویی خوششون میاد چه اونایی که از قلعه نویی خوششون نمیاد ، یا حتی مخالفها و موافقان مجیدی ، هم فقط پیروزی و موفقیت تیمشون رو میخوان همون قدر که قلعه...
  17. G

    همه چیز در مورد ناصر خان حجازی

    روحش شاد ، خدا رحمتش کنه
  18. G

    كل كل فوتبالی

    وقتی قلعه نویی اول امسال برگشت بعضی از پرسپولیسیا خیلی حرفها زدن ، که با وجود مشتهای گره کرده ، با وجود مصاحبه علیه استقلال ، با وجود اتفاقات و حاشیه هاش با فتح الله زاده ، مجیدی ، رحمتی ، جباری، مصاحبه ها علیه بعضی از پیشکسوتای استقلال و 1001 دلیل دیگه ، میگفتید چطور میتونید از قلعه نویی حمایت...
  19. G

    ممنونم امالیا طبق معمول هر جا من میرم این محسنم هست که

    ممنونم امالیا طبق معمول هر جا من میرم این محسنم هست که
  20. G

    گوشی ای که دزدیدن رو میشه پیدا کرد؟؟؟؟؟

    از یه موبایل فروشی بپرسی احتمالا بتونن راهنمایی کنن ، یا از این دفاتر ارتباطات و خدمات که واسه موبایله
بالا