اصلا یاد تسویه حساب با شما نیافتادم ، معلومه چی داری میگی؟؟ اصلا من از شما مثال زدم که از دایی تعریف کردی یا نه ؟؟؟
ازتون سوال پرسیدم نه فقط از شما از همه پرسپولیسیا
که الان دلتون میخواد تیمتون با دایی چه نتایجی بگیره ؟
مثل ما ؟؟؟ کلی نگو همین الانم خیلی از پرسپولیسیا فدایی دایی هستن از تاپیکتون...