این مساله رو باید از بعد روانشناسی بهش نگاه کرد اول اینکه یه دختره 12 ساله چه کمبود هایی باید داشته باشه که تو یه شهر غریب به یه پسر شماره بده و دوم اینکه اهمیت موضوع که برای بعضی نوجوان ها و جوان ها خوب تشریح نشده شاید دید اون نوجوان 12 ساله به اون دوستی در حد همون یه شماره بوده و که همونجا...