یبه نظر من تو این رنج قیمت ماشینی بهتر و شیرین تر از 206 وجود نداره من حدود 2 ماه پیش میخواستم یه پراید صفر بگیرم بعد با مشورت یکی از دوستام قرار شد 206 مدل 85 بگیرم البته قبلا هم پراید داشتم ها هم صفر هم مدل پایین وقتی 206 رو گرفتم واقعا لذت رانددگی رو فهمیدم البته سوار ریو هم زیاد شدم ولی 206...