نتایح جستجو

  1. 3ctor

    32 چهره ی متفاوت از یک زن حتما ببینید ***

    خیلی جالب بود
  2. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    یبه نظر من تو این رنج قیمت ماشینی بهتر و شیرین تر از 206 وجود نداره من حدود 2 ماه پیش میخواستم یه پراید صفر بگیرم بعد با مشورت یکی از دوستام قرار شد 206 مدل 85 بگیرم البته قبلا هم پراید داشتم ها هم صفر هم مدل پایین وقتی 206 رو گرفتم واقعا لذت رانددگی رو فهمیدم البته سوار ریو هم زیاد شدم ولی 206...
  3. 3ctor

    چیکار میکردی اگه...........

    همه پولها رو تبدیل به دلار میکردم میرفتم خارج:D
  4. 3ctor

    خنده داریم تا خنده!!!

    شیرین ترین خنده عمرشه
  5. 3ctor

    پل عابرپیاده عجیب !!!

    این که چیزی نیست از این شاهکار ها تو شهر های خودمون هم زیاد پیدا میشه:biggrin: منتها یه فرق کوچیک با این داره اگه گفتی چیه؟
  6. 3ctor

    وصیت نامه من ....شاید مردم...بخونید حتما iceman10

    راستی واسه مراسم حتما خبر کنی بیام ها بخور بخوره(دور از جون) انشالله عروسیت بابا این حرفها چیه:D
  7. 3ctor

    وصیت نامه من ....شاید مردم...بخونید حتما iceman10

    خدا رحمتت کنه:biggrin:
  8. 3ctor

    نفر قبلیتو چقدر دوست داری؟

    1001...
  9. 3ctor

    نظرتو راجع به نام کاربریه نفر قبلت بگو

    آدم رو یاد محمد اصفهانی میندازه
  10. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    خوب حالا ما این همه اینجا تایپیک زدیم آخر نفهمیدم ماشالله ، روز به روز جونتر میشه یا این خانومه ؟کدوماش؟:surprised::biggrin:
  11. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    چرا یه رقص نور مجلست کم داره اینم اوکی کنی دیگه توپ توپه راستی بخار یادت نره ها اگه هم نداری بگو به بچه ها زنگ بزنم سه سوت بیارن
  12. 3ctor

    چه عجب چی؟:smile:

    چه عجب چی؟:smile:
  13. 3ctor

    سلام به روی ماهت ظهرت پنج شنبه ات بخیر .ممنون من خوبم شما چطوری:smile:؟

    سلام به روی ماهت ظهرت پنج شنبه ات بخیر .ممنون من خوبم شما چطوری:smile:؟
  14. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    باشه بیا قر بده ولی چشتم به همه باشه دست بزنن آخ آخ از موضوع خارج شدیم خوب داشتیم در مورد کاره جراحان پلاستیک رو تشریح میکردیم من چند وقت پیش یه جا خوندم یه خانوم 48 ساله با جراحی پلاستیک خودشه شکل دختره 17 سالش کرد جلل خالق اینم حتما دستی تو کار داره دیگه
  15. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    شما رو هم میزاریم مسئول هماهنگی ارکست و حضار هوا داشته باش همه دست بزنن هر کی هم دستش گیر بود حالا چه تو دماغش یا موبایل یا هر چی آمار بده
  16. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    آقا من حرفی ندارم فقط قربون این آهنگ رو بزار من با این خیلی حال میکنم بگیرش دست ها بالا:D
  17. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    بابا بده داریم تایپیک رو از این ریتم سکوت در میارم حالا اصلا میخوای ریتمش قر و فر هم بهش اضافه کنیم ها؟!! مثلا میخوای دست دست هم بهش اضافه کنیم و جمله اینجوری بشه دست دست ماشالله ماشالله همه دست ، دست ها شله:D
  18. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    دوستان بابا آخر همه صحبت هاتون یه ماشاللله بگید ریتمش با حال تر میشه ماشالله:biggrin:
  19. 3ctor

    نظرتون راجع به برنامه ی نود چیه؟؟؟؟

    میدونید عادل واقعا آدم رک و راستی هست و حرفش رو میزنه نمونه بارزش اون برنامه که با نمایندگان مجلس داشت ولی گاهی اوقات زیر آبی هایی میره که خودشم متوجه میشه و یه جورایی روش سر پوش میزاره
  20. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    با ریتم بخونید ماشالله ماشالله ،ماشالله ، ماشالله به قدش ، ماشالله:biggrin:
بالا