نتایح جستجو

  1. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    دوست عزیز من سوار ال 90 هم شدم و رو هوا صحبت نمیکنم شما تشریف بیارید من یه 206 تیپ 5 بهتون میدم حتی تیپ 2 ببنید کدوم بهتره از لحاظ جوان پسندی و شیک بودن که اصلا قابل مقایسه نیست ال 90 با 206 در مورد فنی هم ال 90 ماشینی که حداقل نسبت به 206 تازه اومده تو بازار ایران و یه مورد دیگه اینکه ماشین 206...
  2. 3ctor

    کاریکاتور.....

    اون اولی خیلی با حال بود
  3. 3ctor

    تکیه بر جای بزرگان نزنم...به جای پاشون که می تونم!

    باید بگیری از اون لپ هاش بلندش کنی:D
  4. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    من اصلا با ال 90 موافق نیستم نه ظاهر دارن نه باطن
  5. 3ctor

    خر لوس

    عجب خر با کلاسی:biggrin:
  6. 3ctor

    کدام روش ازدواج را ترجیح میدهید؟

    با ازدواج فامیلی که کاملا مخالفم و همینطور ازدواج سنتی به نظر من لازمه هر کاری آشنایه و باونم تو یه همچین قضیه ای که صحبت یه عمر زندگی هست
  7. 3ctor

    نظرتون راجع به این عکس چیه؟؟؟؟!!!!

    اون پایینه وسطیه خیلی با حاله
  8. 3ctor

    اگه یه خودکار داشتی که ........

    مینوشتم اه آخه بیک هم شد خودکار
  9. 3ctor

    کاریکاتور/تفکیک «دانشجو»!

    دق دقه دانشگاه اروپا چیه و اونوقت دانشگاه ما نشستن به چه چیز هایی فکر میکنن متاسفانه
  10. 3ctor

    روش های حالگیری از پسرها

    البته منم منظورم همین بود دیگه منظورم که پیکان و پراید شما که نبود ذالبته اگه دخترا بی ام و هم سوار بشن تو رانندگی با پیکان و پراید فرقی زیاد نمیکنه
  11. 3ctor

    روش های حالگیری از پسرها

    بعضی از دخترها فرمون هم درست نمیتونن بگیرن دستشون چه برسه بخوان به طرف برسن و جیغ بکشن البته بی احترامی به همه دخترا نشه ها من خودم واقعیتش تو اتوبان قم تهران با 206 بودم دختره با ریو بود کل انداختیم نزدیک بود بفرستم تو باقالی ها حالا یا خیلی ناشی و نترس بود یا هول شده بود نمیدونم چون بعدش زد...
  12. 3ctor

    چه نوع فیلمی رو می پسندید؟

    من عاشق فیلمهای جیسونم حالا هر چی که بود دمش گرم
  13. 3ctor

    ستايش لو رفت !

    بابا همش مسخره بازیه من که دو تا قسمت بیشتر ازش ندیدم ولی میتونم بگم آخرش چی میشه همشون یا عروسی یا اعتیاده یا مرگه که این همشون رو با هم داشت خیلی فیلم های ایرانی مزخرف شدن
  14. 3ctor

    فيـلترشكن قوي

    دستت درد نکنه داداش قربونت یه ***** شکن قوی هم واسه روزه بزار ازش استفاده کنیم
  15. 3ctor

    خبــــــــــــــردار!!!- جذبه رو داری؟!!!

    آخه به چشاش خوب دقت کن فقط اونه که چشاش رو بسته 100% کاره خودشه:D
  16. 3ctor

    کودکی 2 ساله که روزی دو بسته سیگار میکشد!

    حالا فقط سیگاره؟ اینجور که این داره کام میزنه فکر کنم روزی 5 گرم هم تریاک میکشه سر شب هم هروئین و شیشه دم صبح هم یه اکس میندازه بالا که توپ توپ باشه :biggrin:
  17. 3ctor

    یک حادثه اسیدپاشی دیگر!!!شوهر اسیدپاش: من روانی ام!

    بازم اسید و اسید پاشی شروع شد:mad:
  18. 3ctor

    ماشاالله روز به روز جذاب تر می شن!

    آقا همگی یه ماشالله بگید و بریم دست و پاشو بگیریم ابروهاشو درست کنیم
  19. 3ctor

    خبــــــــــــــردار!!!- جذبه رو داری؟!!!

    احتمالا کار دومی بوده اون کچله:D
بالا