آجی شیمولی این احیانا دختر نیس؟؟؟:surprised:
شهاب تل زدی به سرت شکمو؟؟؟
خجالت بکش:|
آجی شیمول من میخوام واسش داستان بسازم میترسم دهبام کنی:|
یعنی من این ابراز احساسات این خواهر و برادرو میبینم اشک در چشمانم حلقه میزنه
الهی الهی
منم به نوبه ی خودم تولدتو تبریک میگم عامو شهاب تل به سر...