سارا
عشقم
عزیزم
جیگرم
شیطون بلای من
تولدت مبارک عزیز دلمممممممممم
دوستت دارم
(ببخش با ی روز تاخیر تبریک گفتم،سیم کارتم ترکیده)
آی لاو یو سو ماچ نی نی ی روزه ی من
بووووووس
ایشالا همیشه شاد و سر حال باشی ناز گلم
یعنی حمید این نوشتنت تو فرق سرم کاکام:D
هدف داشتم ک 6 سری پرسیدم وگرنه ی سری هم نمیتونستم بپرسم
پ چرا درک نمیکنی حمید:|
گوناه دارم:cry:
با اون صندلی زدنت:|
خودش عسک بذاره. عسک نی نی بذاره بگه مثلن این نی نی های فلانیه
عامو من آشپزیم داخونه:D
ببخش نت قطع شد بهدشم نبودم:|
منم میخونم و کمتر به نتیجه میرسم
منم میخواستم بپرسما ولی بعد بی خیال بشدم
گفتم بیخی میدم خودش ج بده:D
جورابخوره دیه.باژه عامویی جورابو میفرستم براش:D
باژه عمو قول میدم شاگرد یکی مونده به آخر شم:D
قربونت عمو جونم
چشم بزرگیتو به عیالم میرسونم...
سلام عمو ژونم
خوبی خوشی؟
کوژا بودی تو؟
vدلم برات قد نخود شده بود عمویی:cry:
ناصر کچل زشتو گف صندلیشو ببندن:cry:
من فخط6سری پرسیدم:cry:
ها نزدیک امتحاناس:|افتادم رو مود درس خوندن:|
اه
فلافل هم شد غذا؟اونم با این وضعیت پخت؟
نخورید بابا.فردا هزار نوع بیماری میگیرید دور از جون
روغنش صدبار استفاده شده.:razz:
بهداشتم ک رعایت نکردن:razz:
اینخد فشار روحی بهم وارد شد یادم رف سلام کنم مودور
احوال شوما موردور؟خوب هستی ایا؟
چه خبر؟
به ناصر اخطار بده من یکم بخندم :D
دلمم خنک میشه ک نتونستم سری آخرمو بپرسم:D