محمد جان
دوست خوب و داداش دختر دایی و داداش زن دایی اسبق و پسر آجی:D
تولدت خیلی خیلی مبارک باشه
امیدوارم ک با بزرگتر شدنت شادیا و موفقیت هاتم بزرگتر شن
و دلت شاد و لبت خندون باشه همیشه
پ.ن:من خودم کادو ام:D
نت ندارم ک کادو بدم ببخشید دیه
مرسی از ایران جون و بقیه:gol: