اینقد پشت سرم حرف زدید گوشم ب صدا درومد...وولا
آقا من با گوشیم
اینقد پشت سر من نحرفید بذارید درسمو بخونم
بیفتم میام همتونو له میکنما:|
علی من عکسه رو سیو کردم.خیالت راحت:D
پرپری ب زنم تهمت نزن
از طرف من از همه تشکر کنید.تشکرام تمومیده
فهلن عخشام
کادو رو میخوام واس یادگاری:D
خو واس چی سانسورش کردی من همونو جا کادو ب میداشتم:|
بعله ک دیدم.به جان خودم دیدم:|
کلا سه خطه
خط وسط اینه یکی از بهترین و اینا...بگم؟:D
من خانم مارپلم.وولا