دایی خاک تو سرم از این شعرا میخونی ملت فک مکنن زن میخوای ها:D
چی نیس
منم:D
هومن میزنم لهت میکنما:|
:razz:
من دست رو زنم بلند نمیکنم:|
با زن من درست صوبت کن پسر خاله:razz:
پسر خاله:mad:
دایی پس من چی؟
:cry:
نیلو خرگوش داره بقیه کادوهات با من نصف میکنی:|
بگردم دایی بیا برات زن بگیرم قربونت...