نتایح جستجو

  1. E

    اومدم تو كجايي؟

    اومدم تو كجايي؟
  2. E

    درخواست تغيير نام كاربري

    سلام ميخواستم نام كاربري من به goddess تغيير كنه ممنون
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خدافظ منم دارم ميرم واسه فردا گزارش كار آماده كنم دعا كنيد برسم تموم كنم وگرنه فردا تو آزمايشگاه ...:cry:
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    باشه قبول ولي ديگه تكرار نشه وگرنه ميگم ..........:biggrin: :biggrin: :biggrin: :gol:
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    باور كن همينجا .يهو همه باهم ساكت شدن .
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اولا من اول سلام دادم شما جوابشو دادي ثانيا بزرگ شدن بد نيست ولي با كنايه گفتي :cry:
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون عزيزم:gol: :surprised: :surprised: :surprised:واقعا؟؟ منظور ؟؟؟:mad: نه والا بگيد ماهم بدونيم :surprised: :redface::gol:
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چه خوشگله .خيلي نازه فقط حيف كه خونيه
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چراااااااااااااااااااااااا :surprised:
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام به دوستاي گل خودم .ميبينم در غياب من بيست صفحه پيش رفتيد :surprised:
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام خدافظ دير اومدي من داشتم ميرفتم
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه شوخي كردم شما تشريف بيارين .ما رسم مهمون نوازي رو خوب بلديم :gol:
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    دارم ميرم لالا شب همگيتون بخير :gol:
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    عمل امروز جواب داده ؟؟ :surprised: تشريف بيار ولي من سرم خيلي شلوغ .مياي اينجا گم ميشي .اونوقت چي جواب بچه هاي تالارو بدم :biggrin:
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام بد نيستيم شما سابقه نداشته شبا تشريف بيارين .ماه از كدوم طرف در اومده؟
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام چرا اينهمه دير !!!!!!
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :eek: نصفه شبي خونتو كثيف نكن .چشم .برو بخواب حالت بهتر ميشه .شبت بخير گلم :gol: حالا من خوشگلم يا گربه يا پسر ....
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :redface: سلام عزيزم ممنون .
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ميدونم خوشگله . يعني من شبيه ......:mad: :mad: مامانش زودباش دعواش كن داره به دختر مردم توهين ميكنه
بالا