نتایح جستجو

  1. E

    منتظر بودم كامل باز كنه گفتم كه سرعت نتم خيلي پايين

    منتظر بودم كامل باز كنه گفتم كه سرعت نتم خيلي پايين
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ببخش دير جواب ميدم آخه اونطرفا مشغولم .منم دقيقا حس تو رو دارم .برو بگير بخواب امروز هيشكي نمياد :surprised::gol: :gol:.
  3. E

    من زودي جواب ميدم ولي سرعت نتم پايين

    من زودي جواب ميدم ولي سرعت نتم پايين
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ذوقش اين بار بيش از حد بود بيچاره گناه داره .گربه ي به اين ملوسي
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه خواستم اينجوري بگم تو بگي نه خيلي خوشكله . خيلي قشنگ خيلي .... ديدم خيلي بي ذوقي :razz:ااسب .آب :surprised:
  6. E

    چي شد من كه دارم جواب ميدم .........

    چي شد من كه دارم جواب ميدم .........
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون خوشگله هديه هستش اگه بد برم پس بدم ؟
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .چي ميشه كرد .مهمون حبيب خداست بفرما تو دم در بده!!
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    منم تا حدودي هستم
  10. E

    سلام . خيلي بهترم

    سلام . خيلي بهترم
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون اخلاق هنرمندي آقا وحيد.
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :surprised: :surprised: :surprised:
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون ديانوش جان .روزگار ديگه ميگذرونيم .شما چيكار ميكنيد؟
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ديدي گفتم تا ما..... پيداشون ميشه سلام
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    دركت ميكنم .خب تا ما محفلو گرم كنيم بقيه هم ميرسن
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام چرا داري غيبت ميكني؟:mad: ا ا ا راستي چرا هيشكي نيست؟؟:surprised:
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام سلام سلام . اين چند روزه خوش گذشت؟
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام گلم قابل نداشت :D فرض كن :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: ايشا... خوب ميشي :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واي واي .شرمنده ...... الان بهتري ؟
بالا